Říjen 2009

30.října

31. října 2009 v 1:21 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: bebe dobré ráno čokoládové, banán
svačina: mrkvovo-jablečné pyré/ koupila jsem si to dneska ve škole v mense a na to že malá mistička stála 39kč to teda nebylo nic moc:(
oběd: hovězí vývar (plný polévkový talíř)
svačina: jogurt Yopllait
večeře: 20g celozrnný chleba s lučinou, rajče
2.večeře: 200g kuřecích prsou, 2 mrkve
sport: 45min aerobic+15min posilko /oboje se cvičitelkou
navíc: 2dcl bílého vína s vodou, takže vinný střik:)

Tak akorát jsem se vrátila s posezení s přátely a bylo to docela fajn. Bála jsem se že zase budu stát v koutě a pozorovat ostatní holky jak tancujou s klukama a já budu sama sedět na baru a pít ale na konec se šlo jen posedět do restaurace, takže to bylo v pohodě celkem. Jinak zítra jdu znova večer ven, tentokrát asi opravdu tancovat někam do klubu, ale snad to taky zvládnu. Ještě mám v plánu zítra pořešit nějaký nákupy oblečení, protože se mi podařilo rozbít pračku, takže valstně už dodělávám oblečení co je ještě čistý.Protože opravář o víkendu stojí 2x tolik co normálně, takže k nám přijde až ve čtvrtek odpoledne, takže do tý doby musíme s oblečením vydržet.

29.října

29. října 2009 v 20:43 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: míchanice ze 3 bílků a 1 žloutku+ 20g celozrnný chleba
svačina: activia vanilková
oběd: 150g kuřecího s bramborem (cca 50g) a rajčátko a 1/2 papriky
svačina: bebe dobré ráno čokoládové
večeře: 60g celozrnného toustového chleba s Ramou a 4plátky 45% eidamu
2.večeře(cca v 20:30): bude 150g kuřecích prsou
cvičení: stepper 15min a tedka se chystám si dát kliky a sedlehy

Dneska jsme měla být na tý brigádce 5 hodin, ale nějak se to blbě vypočítalo a tu práci jsem s kámoškou stihli udělat už za 2,5hodiny, takže nás pustili dřív domů, takže to bylo dobrý, ale blbý je že místo 450kč jsem si vydělala jenom 300kč, takže se o víkendu budu muset asi uskromnit....

Ještě mám v plánu druhou večeři asi okolo 9 hodiny, jenom masíčko abych doplnila bílkoviny, ale tedka se cejtím celkem dost nacpaná tak ho možná i vynechám.Jinak strašně mě bolej z toho aerobiku záda. Ale fakt příšerně. Kdybych měla peníze tak hned běžím na masáž!

Tak se zatím mějte! O víkendu snad udělám novej design a zase to tady nák poupravím at to k něčemu vypadá!

tak papa

2.večeře: 80g kuřecí prsa, mrkev
pitivo: 1,5l jemně perlivá voda, 200ml orange juice
sportivo: 45min aerobic+15min posilování na podložce - oboje se cvičitelkou

Dneska jsem s jídelákem taky maximálně spokojená! Hlavně s velkým obsahem bílkovin. Taky jsem se dneska nechala ukecat a šla s kámoškou na aerobic. Docela se mi líbilo, že ta cvičitelka nedělala žádný složitý sestavy a cvičila v hodně svižným tempu bez jakékoliv zátěže a posilování. A na posledních 15 min jsme posilovaly na podložce - klasický kliky, takový divný dřepy, unožování a tak. Nakonci jsem byla celkem dost zpocená a úplně rudá, takže snad to efekt mělo. Jsem celkem dost zmožená, nejradši bych hnedka padla do postele, ale bohužel mě čeká ještě tak 2hodinová práce na úkolu na zítra do školy, takže smůla no. Jinak zítra celkem náročnej den- škola celkem dlouho a pak ješt mažu s kámoškou na 5h na brigádu k jejímu přítely do firmy, takže domů se dostanu až okolo 21 hodiny, takže si musím nabalit sebou dost jídla, protože nevím jestli bude čas a peníze si mezi školou a brigádou skočit někam na teplej oběd.

vaše darkness destination

27.října

27. října 2009 v 21:26 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: celozrnný toustový chleba s Ramou a 3 plátky 30% eidamu
svačina: jogurt Florian
oběd: 120g tunák v oleji
svačina:340g okurky salátovky
večeře: 120g kuřecích prsou na oliv.oleji, 200g dušené zeleniny
pitivo:1l neperlivá voda, 200ml orange juice, 1l ovocný čaj(bez cukru samozřejmě)
sport: 20min stepper, 20 sed lehů

Ahojky hubnulky!
Tak co? Jak je dneska? Já jsem dneska extrémně spokojená s jídelákem. V rychlosti poklidím byt, umeju nádobí a odměním se horkou vanou.Ani hlad jsem neměla a ani se nepřejedla, takže jsem fakt celkem na sebe pyšná. Akorát mám dneska trošku chutě tak to zkusím ovládnout a pokud mě to ani po tý vaně nepřejde tak si asi dám kostičku 70% čokolády a nebo deci vína....uvidím,ale radši si dám trošku (kostička má 35kcal) než to držet a pak o půlnoci se načím narvat.

A co plánujete na zítra? Volnej den....asi trošku relax a pak věci do školy co? mě to taky čeká.Nějak sem celkově minulej týden nestíhala s učením, takže zítra musím ty resty dohnat a taky mě čeká na čtvrtek úkol z angličtiny a na pátek prezentace.Ráda bych to všechno zvládla zítra. Taky máma usoudila, že se pořád jenom flákám takže bych mohla "vygruntovat" celou kuchyn a pokud to zvládnu tak i koupelnu. Nevím, kde mamina žije jako. Zítra budu mít co dělat abych si uklidila svůj pokoj a zvládla to učení natož abych uklízela celej byt. O tom, že si chci udělat manikurů, pedikůru, oholit nohy a i jiný části těla:) ani nemluvim.

No nic, pádím uklízet. Večer vás ještě oběhnu abych veděla co je novýho a kdo si jak vede! Mějte se moc fajn! Mám vás ráda!

přitvrdit

27. října 2009 v 0:21 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: dalamánek s lučinou, 4 cherry
svačina: 300g hrozna
oběd: 200g brambor s máslem
svačina: jogurt activia tvarohová borůvka
večeře: 2 broskve
2.večeře: 4 cherry

ahojky. Tak co jak je?
V pátek a sobotu večer mě čeká taneční akce s kamarádama a spolužákama. A ani z jedný se nemůžu vykroutit, takže jsem se rozhodla do konce týdne trošku přitvrdit at tam nejdu zase jak balon. Žádná hladovka, jen každý den 10min náký cvičení a zmenšit porce. Radši jíst 8x denně po 2 hodinách nákou drobnost než něco vydatnějšího po 4.Taky bych chtěla do pátku vydržet kromě snídaně a oběda bez sacharidů co jsou v pečivu a přílohách. Hodně kuřecího, zeleniny, jogurtů, sýrů a trošku ovoce a jen ke snídani celozrnnej rohlík s něčím a k obědu kuřecí, zeleninu a maličko brambor....

pátek- odjezd

23. října 2009 v 15:03 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: actvia lehká a fit nápoj
svačina: malý celozrnný dalamánek s Lučinou a 4 plátky 30%sýra
oběd: 200g brambor s máslem, rajčatový salát
svačina: kousek medovníku
večeře: asi nic-budu v buse
sport: 30sedlehů, 20 sklapovaček
pitivo: 2l cola zero, 1l neperlivá Dobrá voda

Tak dneska si myslím, že jsem ten jídelák zvládla celkem obstojně. I malý cvičení jsem zvládla, takže i s tím medovníkem jsem spokojená.Přinesla mámě kolegyně do práce zákusky, protože se slavily u nich v kanclu narozky a jelikož zbylo tak to přinesla domů i s chlebíčkama a tak, takže jsem neodolala a dala si. Ale nevyčítám si to, abyste veděli. Na tom tácku byli asi 3 chlebíčky a asi 5 zákusků a já si dala jen jeden, takže si nemám ani co vyčítat! Navíc mám pocit, že se mi tenhle týden i trošku zmenčilo břicho a možná i malinko stehna, takže bych ráda příští pátek udělala náký vážení a větší měření a hodila to zase sem.
Jinak na víkend jedu jak už jsem tu psala za známejma na venkov, ale taky mě čeká spousta učení a úkolů na další týden a pak taky potřebuju přečíst náký knížky na seminárky a tak, takže si sebou (ikdyž jedeme pryč jen na víkend) beru normální cetsovní tašku, kde mám asi milion knih a učebnic, tak doufám, že tu tašku dovleču na nádraží, protože se mámě porouchalo auto (nejsi v tom sama Ewunko) a tak jedeme busem:(

No to je asi vše holky. Doufám, že budete mít suprovej víkend s umírněným jídlem a cvičením jako já:) mějte se fajnově! papa vaše darkness

snad o trošku lepší

22. října 2009 v 0:20 | darkness |  Můj jídelníček
Tak dneska byla snaha to trošku zlepšit.Jak se mi to povedlo posudte níže......

snídaně: 200ml orange juice, kousek domácího koláče s borůvkama
svačina: jablko(ale obrovský)
oběd: těstoviny 120g s brokolicí cca 350g a navrch zapečený s nivou
večeře: bílí jogurt Sillueta
ve 22h: knackebrod a 2 plátky 30% eidamu - měla jsem hroznej hlad a bála jsem se abych nevybílila lednici v noci
sport: tradičně nic

...myslím si že je to dneska celkem ok a v rámci možností se mi to i povedlo bych řekla.Jinak poslední dobou mám problémy se spaním a taky se cvičením. S tím spaním se to musím snažit pořešit vždycky tak abych ještě před půlnocí zalehla, protože pak jsme strašně unavená a i víc jím. Jinak s tím cvičením, jelikož to poslední dobou časově a silově nezvládám, tak jsem se rozhodla, že budu radši cvčit každý den 10min na stepperu a nebo si dám 20sedůlehů než abych si jednou za 2týdny dala 40 min. Navíc poslední dobou se cejtím fakt dost vyčerpaně a ikdyž si říkám "musíš na rotoped/stepper" tak představa, že tam budu 40 min dřít mě dost odradí.
Jinak zítra mě čeká zase škola do 16h a spousta úkolů na pátek a taky věci na příští týden, protože na víkend jedeme za příbuznejma na venkov a tam na to nebude čas, protože se mi nechce tahat sebou notebook a tak, takže to musím zvládnout zítra, což bude fakt makačka:( Jo a taky mě hodně inspirovala Ewunka takže zítra po škole od 5 jdu na lymfatickou lymfodrenáž, tak pak dám vedět jaký to bylo!

zatím ahoj

tragický

21. října 2009 v 0:28 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: nic
oběd: banán
svačina: cottage
večeře:nic
sport: nic
pitivo: cola zero a voda

Holky dneska je to tragický, já vím.Nestíhám, jsem v totálním časovým presu. Samozřejmě kvůli škole zase.Taky tak trochu prožívám takovou citovou krizi.......mějte se fajn, teda pokud si to můžete dovolit. darkness

lívance!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. října 2009 v 20:46 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: syrovátka v mléce, hroznové víno tmavé 300g
svačina: celozrnná bulka s lučinou a 3 kolečka okurky
oběd:zeleninový salát: 300g ledový salát, 200g okurka, 3 cherry, 1/2 zelené papriky
svačina: activia tvarohová vanilková
večeře domácí lívance od babičky:)
pití: 2l jemně perlivý vody, 1l cola zero
sport: 17 min rotoped

Tak dneska celkem ok den. Úkoly už mám všechny na zítra hotový, dokonce se mi podařilo si i vybrat téma jedný seminárky, kterou mám až na 11.11. a dokonce sem i v antikvariátu našla k tomu jednu knížku. Sice mi na učebnice a skripta přispívají rodiče, ale stejnak mě potěšilo že mě stála jen 35kč:) a navíc má jen 120stránek takže to budu mít snad rychle přečtený.Potřebuju tu seminárku podložit minimálně 3 publikacema, ale tady ta knížka je celkem dobře napsaná, takže pokud se mi jí podaří přečíst za víkend tak už bych mohla příští týden začít psát abych měla hotovej aspon nákej základ a pak až si pujčit další knížky a nafrkat tam náký detaily aby to vypadalo, že jsem je četla všechny 3...no jo, jsem podvodník:) ale zase na druhou stranu někde se běžně toleruje, že někdo něco stáhne z internetu a ten profesor to nechá být a nebo to kolikrát ani nečtou a daj jim zápočet rovnou, takže se provinile necítím, ale né že mě napráskáte:)

Jinak jídlo dneska myslím celkem ok, až na ty lívance, který jsem si mohla dát k obědu, ale zase přijela babča, tak se mi to ani nechtělo moc řešit co jinýho bych si dala. Navíc doma toho moc nemáme, takže ani co se dnešního jídla týče se provinile necítím.Spíš se děsím nadcházejícího víkendu, protože víkendy mají sice výhodu v tom, že zvládnete pravidelně jíst(hlavně snídaně, ketrý moc nestíhám) a můžete spát, ale většinou se poslední dobou stává to, že jím hodně velký porce a poslední dobou i sladký a alkohol....No budu se snažit a doufat:)

Tak se mějte moje spoluhubnoucí! Jdu se naložit do vany a pak sledovat Jste to co jíte.To je můj neoblíbenější čas v celým týdnu:) Ikdybych měla mít zejtra deset zkoušek nebo nedej bože státnice a neuměla nic tak se stejnak budu dívat:D

14.října

14. října 2009 v 23:05 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: bílí jogurt Silluetta(cca 64kcal)+banán+7 piškotů
svačina: jablko, 4 mrkve
oběd: polévka- kuřecí vývar, polystyrén
svačina:2 kostičky 70% čoko
svačina:2cherry rajčata
večeře: actvia lehká a fit hrušková
navíc(23:OO) sklenice mléka s čoko.syrovátkou (cca 120kcal)-měla jsem hlad a nechci se tedka cpát na noc:)
pití: 1l zelený čaj s umělým sladidlem, 1l voda z vodovodu

no, zase to moc odlehčený není, ale co už:)

13.října

13. října 2009 v 22:18 | darkness |  Můj jídelníček
Holky omlouvám se, že jsem se neozvala tedka a hlavně že jsem nepsala komenty, ale jsem hrozně vytížená se školou. Hlavně na většině vejškách nechodí celý týden do školy, větinou mají den i dva volno, kdežto já mám každej den. Jedinej volnej den je vlastně pondělí a středa, protože to mám jen 3 předměty po 90minutách a ještě mám od 9:10 do 15:15 takže se to dá, ale jinak je to dost děsný. Hlavně já nejsem schopná hned po příchodu ze školy si sednout a připravovat se na další den a nebo dělat "úkoly". Vždycky potřebuju tak hodinku nebo dvě abych se najedla a oddechla si,nebo je potřeba něco vyřídit ve městě, ale pak bohužel dělám ty úkoly do noci....to jen tak navysvětlenou:)

Jinak s jídelákem jsem dneska celkem spokojená.....ikdyž tak odlehčený to nebylo jak jsem původně plánovala....

snídaně: celozrnný chleba 70g s Lučinou a rajče
svačina: activia tvarohová jahodová
2.svačina: 200g hroznové víno
oběd: 70g těstoviny a 200g šmakoun, rajče
večeře: 8 cherry rajčat. 250g okurka salátovka
pití: 1l jemně perliví voda, 1l zelený čaj (s umělým sladidlem)
sport: nic

hdjdhjjujujuz

11. října 2009 v 23:58 | darkness |  Můj jídelníček
Ahoj hubnulky!
Název názvu vůbec neberte v potaz, protože já nikdy nevím co tam psát, takže proto je tam to co tam je:)
Jinak jídlo bylo o víkendu tak trošku nic moc. Jedla jsem celkem velký porce a i celkem dost sladkýho a alkoholu nepočítaje. Ta mámina kámoška včera nakonec u nás spala a ve třech jsem vypily 4 láhve vína a pak ještě jsem běžela koupit do večerky (asi ve 2 ráno) rum a kolu a daly jsme si. To je neuvěřitelný, že dvě 50letý baby a jedna 20 letá se dovedou zabavit ikdyž v televizi je fotbal:)Ale to množství alkoholu je neuěvřitelný, docela mě dneska ráno bolela hlava.Co se týká kalorií tak si to pití ale nevyčítám, sice to bylo kalorií jak na týden, ale zase takhle často tolik "nechlastám" spíš si dám max.2x do týdne sklenku bílího vína a nebo naopak jdu třeba tančit do klubu a tam se s prominutím "nametu" ale to je tak max. jednou za měsíc, spíš za dva. Jak říkám, z alkoholu výčitky nemám, ale i tak do středy bych ten jídelníček chtěla maximálně odlehčit krom snídání abych se potom víkendu vrátila do normálu.

snídaně: spala jsem
svačina: spala jsem
oběd: brambory s máslem(celý talíř), řádek mléčné čokolády
svačina:activia tvarohová, banán
večeře: 2 celozrnné rohlíky s Lučinou a 70g Hermelín figura
2.večeře: 8cherry rajčat, syrovátka(jen s vodou)

uklízecí den

10. října 2009 v 10:52 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: 1/2 celozrnného rohlíku s 3 lžičkami Nutelly
oběd: bude asi salát
svačina: asi nic
večeře: v restauračce

Tak včera jsem přišla domů až okolo 8 než jsem sehnala všechno co sem potřebovala.Samozřejmě máma začala, jak jsem nemožná, že jsem veděla že přijde návštěva a že jsem slíbila že uklidím a tak. Nakonec teda pochopila, že ty skripta jsem si musela koupit včera, protože se potřebuju na pondělí učit a těžko bych si skripta kupovala o víkendu, že jo:) Takže jsem včera stihla jen si uklidit nějaký poházený oblečení a ten hroznej úklid mě čeká dneska. Musím poklidit všechny věci co tu mám poházený, přerovnat si poličky, zamést a vyluxovat a umýt si okna a ještě na nás vyšla služba na vytírání chodby:( takže mám do večera co dělat. A večer asi okolo 6 přijde mámina kolegyně, tak jdeme všichni na večeři a pak k nám na víno.Ono tý máminý kolegyni je asi 50 ale hrozně si mě oblíbila, takže vždycky když přijde tak sedím s nima v obýváku a chlastáme všechny 3 Protože ona vždycky přijede a přinese třeba 5 lahví vína a spousty čokolád a tak, takže vždycky je to hrozná chlastačka a přežíračka, tak doufám, že tu přežíračku zvládnu a chlastačku si užiju:)

tak zatím, večer se ještě možná ozvu

8.října

9. října 2009 v 0:26 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: celozrnný rohlík s Lučinou
svačina: jablko
oběd: květák a lá mozeček a brambor(celý talíř)
svačina: kostička 70% čokolády
večeře: jogurt Silluetta bílí se syrovátkou
pití: 1l jemně perlivá voda, čaj ovocný
sport: 20min stepper

Poslední dobou jsem nějaká unavená. Mám pocit, že to klidně může být z toho že poslední dobou jím nepravidelně a možná i nedostatečně. Napadlo mě to tedka až při pořadu Jste to co jíte, kdy tam Cajthamlová vysvětlovala, že ta soutěžící musí jíst dostatečně, pokud se chce zbavit tý únavy. Tak mě napadlo, že já bych to mohla mít taky z toho. Protože ikdyž si o víkendu odpočinu tak už ve středu jsem strašně unavená a doslova melu z posledního.Nemyslím si, že bych jedla málo "kaloricky" spíš bych řekla že mám málo živin a hlavně bílkovin a vitamínu. Ikdyž kalorií možná mám taky málo, protože odhadem ten můj jídelák bude okolo 1200kcal, což je pořád relativně dieta a já bych spíš radši hubla pomalejc a tuk. Protože za ten měsíc cca co se snažím mám dole sice dvě kila ale centimetry se mi hnuly jen přes pas, ruce a záda mám hubený ale stehna, boky a břicho-pneumatika jsou pořád stejný, což znamená že hubnu bud jen svaly a nebo vodu.

Jinak zítra mám strašně náročnej den. Začínám už v 7:10 protože nám nahrazujou přednášku z minulýho týdne co odpadla a jsem ve škole až do 4(zrovna v pátek, blee) a pak jedu si ještě do města koupit nějaký knížky, protože už nám ze všech předmětů navalily seminárky a různý úkoly a musím to z něčeho vypracovat. A taky se potřebuju z něčeho připravovat na další hodiny, protože jsme do ted nebyla schopná si koupit všechny skripta. No a pak běžím rychle domů, protože přijde návštěva a já musím kompletně vygruntovat pokoj a srovnat si všechny materiály do školy, protože v tom mám neskutečnej bordel......
Tot asi všechno holky. Měla bych jít spát, protože zítra vstávám už v 5,45 a tedka se mi navíc spát nechce, jako naschvál, že:(

7.10.2009

svačina: activia tvarohová vanilka
večeře: celozrnný chleba s Lučinou Linie a 30g Hermelínu figura
navíc večer: sklenka šampanského

Dneska totální chaos jak v jídle tak normálně. Do školy jsem samozřejmě dneska letěla na poslední chvíli, takže jsem nestíhala snídani abych pak zjistila, že jsem si spletla rozvrh s druhou skupinou a mohla jsem vlastně jít na až na další přednášku, takže jsme si aspon došla koupit do zeleniny to hroznový víno místo snídaně, nebo chceteli na pozdější svačinu.
Na oběd jsme se sešly s našima doma společně takže jsme jedla to co oni, ale nesnědla jsem 5 knedlíků jako oni ale jen 2 což myslím, že k obědu není snad takovej problém.....
Jinak večer se stavila kámoška a vypila jsem plnou sklenku šampanskýho, ale svět se nezboří. Navíc si myslím, že ten můj jídelníček i s knedlíkama a s vínem je pořád ještě hubnoucí, takže co se týče jídla jsem naplno spokojená.....

6.10.2009

6. října 2009 v 23:46 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně: pomeranč
svačina: jablko
oběd: activa tvarohová vanilková, banán
svačina:7 cherry rajčat
večeře: jogurt Sillueta bílí se syrovátkou
pitivo: 1l cola zero, 1l neperlivá voda
sport: 15 min stepper

v depresi

1. října 2009 v 20:35 | darkness |  Můj jídelníček
snídaně nebyla, prospáno
svačina 11:30 2ks bábovky
oběd 14:30 dušená mrkev s barmoborem (celý talíř)
svačina 16:30 celozrnný chleba s Lučinou a 3 plátky 30%eidamu
večeře 19:30 bílí jogurt Silueta (67kcal) se sýrovátkou / dávám si jí do toho místo Granka
- bude 15 min stepper(dýl asi nevydržím kvůli kotníku) a potom asi ještě Syrovátka rozpuštěná ve vodě (87kcal)

Dneska jídelníček je hroznej. Ano, mohlo to být horší a nepřejedla jsme se, to sice jo, ale štve mě to.Bílkoviny sou myslím dneska ok, ale štve mě že jsem jedla víc ve druhý půlce dne.....

No vůbec mám dneska blbou náladu a jsem celkem v depresi. Nechci tady řešit moc co se stalo, protože bych nechtěla aby se některý lidi v tom poznaly. Už takhle mám pocit že o tom blogu vědí rodiče a znám pár lidí (holek) co jsou hubnutím celkem posedlý, takže si jsem jistá, že taky mají blog a nerada bych kdyby někdo náhodou poznal kdo jsem.
Nicméně se stalo hodně věcí ze kterejch sem smutná. Jednu mojí spolužačku- tu co mám nejradši právě dneska vyhodily ze školy, protože si dodělávala včera zkoušku a tu neudělala, takže budu ve třídě sama. Pak taky u nás v ročníku vyhodily spoustu lidí, takže se rozhodly, že naší třídu spojí s tou druhou, protože by nás jinak bylo málo a pudeme chodit spolu. Vtip je v tom, že máme kompletně jinej rozvrh a že budeme taky chodit do jiný budovy než do ted.
Pak jsem se taky pohádala s mámou kvůli jendý věci. "Navážela" se do tety a já se jí zastala a řekla něco co jsem asi neměla. Ale měla jsme takovej vztek a bylo mi tety líto, že my vypadlo z pusy něco co nemělo.Takže tedka doma nikdo nemluví s nikým a jen se přehlížíme.

No a aby toho nebylo málo tak se stalo ještě něco. Víte jak jsem říkala, že bych se chtěla stát hosteskou?A že by hosteska měla umět jazyky? No tak jsem si pomalu chtěla začít na tom svým snu pracovat a přihlásila se do kurzů angličtiny, francoužštiny a němčiny. Měli tam takovou akci, že když se zapíšete na 1 kurz tak to stojí 2700kč, když na 2 tak vás jeden vyjde jen na 1900kč a když na 3 zároven tak za jeden dáte jen 1249kč! Tak jsem teda přihlásila na Aj, Fj a Nj. Jenže protože se tam kvůli těm slevám přihlásilo spousty lidí a oni mají kapacity jen pro 6-8lidí na třídu, přičemž pro každý jazyk mohou otevřít jen 2 kurzy za tuhle cenu tak se rozhodly, že si každý uchazeč půjde napsat test. A ty co se vejdou do limitu tak vezmou a ty co ne tak mají smůlu a nebo si to musí zaplatit v plné výši, to jest 2700kč za každý kurz.Ty testy jsem psali asi před dvěma týdny a dneska jsme si tam šly pro výsledky. Nemusím vám říkat jak to dopadlo?:(
Z angličtiny celkem dobře, protože jsme byla 17 ze 78 což je dobrý výsledek, jenže z těch ostatních sem totálně pohořela. Z francouštiny jsem byla 61 z 65 a z němčiny poslední, to jest 27 z 27. Takže jsem smutná, protože nemá cenu si platit angličtinu za 2700 když jsme mohla mít všehcny tři za 3747kč.... a samozřejmě nemám peníze abych se přihlásila normálně, protože by mě ty 3 kurzy vyšly na 8100 za pololetí. Tady to byla taková šance u jedný jazykový školy a já jí totálně posrala:( Jsem fakt neschopná cokoliv dotáhnout do konce......achjo.